Netatmo_lauko_kameros_ir_kita_iranga
Netatmo_lauko_kameros_ir_kita_iranga
Netatmo_lauko_kameros_ir_kita_iranga
Netatmo_lauko_kameros_ir_kita_iranga
Netatmo_lauko_kameros_ir_kita_iranga
Netatmo_lauko_kameros_ir_kita_iranga

Prisijungimas / registracija
- Užsiregistruokite ČIA, įrašydami el. pašto adresą, Jūsų pasirinktą slaptažodį ir kitus duomenis bei pažymėdami reikiamus langelius.
- Po sėkmingos registracijos į Jūsų nurodytą el. paštą bus išsiųstas registracijos patvirtinimo laiškas.

Prekių pirkimas
- Išsirinkite pageidaujamą prekę / prekes ir paspaudę "Į krepšelį" susiformuokite prekių krepšelį.
- Atsidariusiame lange spauskite "Pereiti prie apmokėjimo".
- Jei turite nuolaidos kodą, spauskite ant užrašo "Turite nuolaidų kodą?", atsidariusiame lange įveskite nuolaidos kodą ir spauskite "Pridėti".
- Įsitikinkite, kad krepšelyje yra prekės, kurias pageidaujate įsigyti ir spauskite "Pereiti prie apmokėjimo".
- Nurodykite pristatymo adresą (norėdami padaryti dovaną, galite rašyti bet kokį pageidaujamą pristatymo adresą).
- Jei norite pridėti naują pristatymo adresą, spauskite "+pridėti naują adresą".
- Jei sąskaitos adresas skiriasi nuo pristatymo adreso, spauskite "Sąskaitos adresas skiriasi nuo pristatymo adreso" ir įveskite reikiamus duomenis.
- Jei pageidaujate gauti sąskaitą faktūrą, įrašykite įmonės rekvizitus į atitinkamus laukus ir pastabų lauke įrašykite "Reikalinga sąskaita faktūra".
- Pasirinkite pristatymo būdą (pristatymo būdai išvardinti žemiau).
- Jei pasirinkote pristatymo būdą "Omniva paštomatai", į pastabos lauką BŪTINAI įrašykite paštomato adresą.
- Jei norite prekę padovanoti, mielai ją įpakuosime. Jums tereikia pasirinkti paslaugą pažymint langelį, esantį žemiau užsakymo pastabos lauko. Paslaugos kaina - 3.63€.
- Jei susipažinote ir sutinkate su internetinės parduotuvės Epirkimas.lt taisyklėmis ir privatumo politika, spauskite mygtuką "UŽSAKYMAS SU ĮSIPAREIGOJIMU APMOKĖTI".
- Pasirinkite apmokėjimo būdą (apmokėjimo būdai išvardinti žemiau).
- Atsidariusiame lange peržiūrėkite savo pirkinius, įsitikinkite, kad užsisakote būtent tokias prekes, kokias pasirinkote. 

SVARBU:
- Jei pasirinkote mokėjimo būdą "Mokėjimas bankiniu pavedimu", banko pavedime būtinai nurodykite užsakymo numerį (ID), kurį rasite į Jūsų el. paštą atsiųstame laiške arba prisijungę prie internetinės parduotuvės, skiltyje "Užsakymų istorija". Šioje skiltyje galėsite stebėti savo užsakymo būklę (pvz. siunčiama, pristatyta, sustabdyta ar pan.)
- Jei pasirinkote mokėjimo būdą "GF Lizingas", detalesnę informaciją ir pirkimo instrukciją VIDEO bei PDF formatu rasite ČIA

Papildomos paslaugos
- Jei norite prekę padovanoti, mielai ją įpakuosime. Jums tereikia pasirinkti paslaugą atliekant užsakymą. Paslaugos kaina - 3.63€.

Pranešimų gavimas
- Bet kuriuo sėkmingo užsakymo atveju Jūs gausite pranešimą el. paštu, kad Jūsų užsakymas yra priimtas.
- Po apmokėjimo gavimo gausite pranešimus apie užsakymo vykdymo eigą.
- Jei pasirinkote prekės atsiėmimą mūsų parduotuvėje, atsiimti užsakytų prekių atvykite tik tada, kai mes Jums paskambinsime ar iš Epirkimas.lt gausite el. laišką ar SMS žinutę su informacija, kad Jūsų užsakymas paruoštas atsiimti.
Apmokėjimas už prekes
Epirkimas.lt internetinėje parduotuvėje įdiegta lanksti apmokėjimo už prekes sistema, apimanti visus populiariausius atsiskaitymo būdus.
Taip pat galite apmokėti pasinaudodami kreditinėmis kortelėmis. Jei pageidaujate, galite pasirinkti apmokėjimą per Lietuvos spaudos kioskus.

Mokėjimo būdai
- Mokėjimas bankiniu pavedimu.
- Elektroninė bankininkystė (žinomiausių Lietuvos bankų e. sistemos).
- Mastercard ir Visa debetine ar kreditine kortele.
- Pirkimas išsimokėtinai per "GENERAL FINANCING BANKAS" e. sistemą (plačiau ČIA).
- Lietuvos paštas. Pastarasis metodas parankus tiems, kas nesinaudoja e. bankininkystės paslaugomis.
- Perlo paslaugos.
- Maxima.
- SMS Bank.
- Elektroniniai pinigai.
- Grynais arba banko kortele įsigyjant prekes mūsų parduotuvėje Kaune (kontaktai ČIA).
- Vietoje galima sudaryti lizingo sutartį (sąlygos gali skirtis).

Prekių pristatymo būdai
- Prekių pristatymas į Omniva paštomatus.
- Prekių pristatymas per DPD kurjerį.
- Prekių atsiėmimas mūsų parduotuvėje Kaune (kontaktai ČIA).

Prekių pristatymo kainos
- Nemokamas prekių pristatymas jei užsakymo suma viršija 50€ (pristatymo mokestis įskaičiuojamas į prekės kainą).
- 2.42€ - prekių pristatymas į Omniva paštomatus
- 3.99€ - prekių pristatymas nurodytu adresu per DPD kurjerių tarnybą (į Kuršių Neriją pristatymas kainuoja papildomai 25 €).
- Kainos gali kisti priklausomai nuo prekės svorio.

Prekių pristatymas ir terminai
- Jei Jūsų užsakyta prekė yra Kauno sandėlyje – ją pristatysime Jums per 1-7 darbo dienas.
- Jei Kauno sandėlyje esančios prekės užsakymas pateikiamas iki 12 val., galite tikėtis ją gauti jau kitą darbo dieną.
- Jei apmokėjimas už Kauno sandėlyje esančią prekę buvo gautas ne darbo dieną, galite tikėtis ją gauti antrąją darbo dieną.
- Jei Jūsų užsakytos prekės Kauno sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime, kad pristatymas gali užtrukti ilgiau.
- Maksimali pristatymo trukmė neturėtų viršyti 3 savaičių.
- Prekių pristatymo terminai taip pat priklauso nuo to, kuriame nutolusiame sandėlyje prekės yra užsakymo metu.
- Pristatymo terminas yra nurodomas prekės kortelėje.
- Jei užsakomos prekės su skirtingais pristatymo terminais, pristatymas vykdomas pagal prekę su ilgiausiu pristatymo terminu.
- Užsakytas prekes iš Epirkimas.lt fizinės parduotuvės būtina atsiimti per 7 d.d. po Epirkimas.lt patvirtinimo (jei nebuvo atskiro sutarimo).

Plačiau apie pristatymą į OMNIVA siuntų terminalus
- Užsakytas prekes gaukite patogiu laiku ir patogioje vietoje visoje Lietuvoje!
- Jūsų užsakytas prekes pristatys mūsų partneris UAB „OMNIVA“.
- Siuntų savitarnos terminalai veikia 24 valandas per parą ir 7 dienas per savaitę.
- Epirkimas.lt svetainėje į OMNIVA savitarnos terminalą galite užsisakyti prekes, kurių pakuotės dydis yra iki 64 x 38 x 39 cm, svoris neviršija 30 kg.
- Apie į terminalą jam pristatytą siuntą gavėjas yra informuojamas SMS žinute ir (ar) el. paštu.

Plačiau apie pristatymą per DPD kurjerį
- Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 1-7 d.d.
- Lietuvos vietovėse prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 18.00 val.
- Apie numatomą siuntos su užsakytomis prekėmis pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute.
- Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai.

SVARBU:
- Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę ir prekių kiekį.
- Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti.
-Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
- Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.
- Atsiimant prekes iš kurjerio būtina pateikti užsakyme pateikto asmens tapatybę įrodantį dokumentą.
- Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.
- Jei pasirinkote mokėjimą pristatymo metu, būtinai turėkite tikslią užsakyme nurodytą sumą.

Atmintinė DPD siuntų gavėjams

Ši atmintinė yra skirta DPD siuntų gavėjams, kurie priima siuntas iš DPD kurjerio. Gavėjai turėtų atkreipti dėmesį į šiuos esminius dalykus:

1. SUSISKAIČIUOK DĖŽES
DPD kurjerio pristatomas pakuočių (dėžių) skaičius turi būti toks pat koks yra nurodytas kurjerio naudojamame skenerio ekrane. Jeigu pristatomų pakuočių (dėžių) skaičius skiriasi nuo skeneryje nurodyto dėžių skaičiaus – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti pristatomų dėžių skaičių skeneryje.

2. PATIKRINK DĖŽIŲ ETIKETES
Ant DPD pakuočių (dėžių) etiketėse turi būti nurodytas Jūsų adresas, o dėžių numeriai turi atitikti skeneryje nurodytiems pakuočių numeriams.
Jeigu pristatytų pakuočių (dėžių) numeriai skiriasi nuo skeneryje nurodytų dėžių numerių – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti gautų dėžių numerius.

3. APŽIŪRĖK GAUTAS DĖŽES
Pristatomos pakuotės (dėžės) turi būti tvarkingos, t. y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir pan. Jeigu prekes pažeistoje pakuotėje yra apgadintos – tuomet su DPD kurjeriu turi būti surašytas „pakuotės pažeidimo aktas“. ”Pakuotės pažeidimo akto“ formą turi DPD kurjeris.

4. TEISINGAI INFORMUOK
Informacija apie neteisingai pristatytas pakuotės (dėžes) turi būti pateikta klientų aptarnavimo skyriui, el. paštu kas@dpd.lt arba tel.: 8-5 210 67 77.
Pateikiamoje informacijoje turi būti DPD pakuotės numeris.

dpd_pristatymas